Forum
Skąd się wzięła nazwa Twojego nicka?
| . | . | . | . | . |
|---|---|---|---|---|
| Autor | Wypowiedź | |||
|
Skąd się wzięła nazwa Twojego nicka? Być może ma to związek z jakąś ciekawą historią? Albo z marzeniem, które chcesz spełnić? |
||||
|
Opis: Cymbał co po świecie dynda nad tumanem góruje co nie podróżuje... Marzenie: Kolejne studia? |
||||
| odpisz | cytuj | " | ||
|
Co do mojego nicka... Tak mam na imię :). |
||||
|
Opis: Cymbał co po świecie dynda nad tumanem góruje co nie podróżuje... Marzenie: Kolejne studia? |
||||
|
A ja jestem rolnikiem. |
||||
|
Opis: Jestem rolnikiem, mieszkanką maleńkiej wsi na ziemi warmińskiej. Marzenie: Radosna nowina |
||||
|
Jeżeli sport - to na pewno argentyńska piękność, Gabriela Sabatini. Ale dlaczego? Czy interesujesz się tenisem, czy uwielbiasz zniewalający zapach jej perfum? |
||||
|
Opis: Jestem rolnikiem, mieszkanką maleńkiej wsi na ziemi warmińskiej. Marzenie: Radosna nowina |
||||
|
Hmm.... też pomyslałam o tenisie. I tak jak rolniczka zastanawiam się dlaczego akurat taki nick :). |
||||
|
||||
|
Rolniczka - taki nick wybrałam, bo nie wstydzę się tego, kim jestem i co robię. Chciałam w ten sposób zaznaczyć, że my, rolnicy, jesteśmy takimi samymi ludźmi, jak inni. Mamy uczucia. Radujemy się, smucimy, kochamy i chcemy godnie żyć.Nie jesteśmy warchołami, którym słoma z butów wystaje, jak to przedstawiają niektóre media. Mam nadzieję, że polubiliście mnie choć trochę i zmienił się Wasz stosunek do mieszkańców wsi, jeżeli do tej pory mieliście przedstawiony trochę fałszywy obraz rolników... |
||||
|
||||
|
Mój nick, wziął się od zamiłowania do kultury dalekiego wschodu, od tytułu piosenki \"Aisha\", a druga jego część to moje imię. |
||||
|
Opis: spełnianie marzeń jest sensem mojego życia. |
||||
|
moja nazwa się wzieła od mojej choroby-cukrzyca-i miejscowośći w kturej mieszkam czyli sztum więc wychodzi cukiereksztum |
||||
|